Dostawa

Nasze produkty dostarczamy dbając o terminowość i ich właściwe zabezpieczenie. Z tego powodu, korzystamy głównie z usług firm:

- UPS i DPD, które gwarantują dostawę zamówienia na następny dzień roboczy, po dokonaniu zakupu i zapłaty.
- Paczkomaty InPost, zapewniające samodzielny odbiór w wybranym przez siebie czasie
- Pocztę Polską, zapeniającą możliwość śledzenia przesyłki dostarczanej zazwyczaj w ciągu 48 godzin

Jeśli całkowita wartość Twojego zamówienia przekroczy 400 zł, dostawę otrzymasz gratis.
(nie dotyczy przesyłek za pobraniem)

Cena dostawy przesyłki do 400 zł kurierem UPS lub DPD wynosi:

- w przypadku płatności przelewem – 17 zł (zawiera 23% VAT)

- w przypadku płatności za pobraniem – 29 (zawiera 23% VAT)

Cena dostawy przesyłki do 400 zł Pocztą Polską wynosi:

- w przypadku płatności przelewem – 15 zł (zawiera 23% VAT)

Cena dostawy przesyłki do 400 zł Paczkomaty inPost wynosi:

- w przypadku płatności przelewem – 12 zł (zawiera 23% VAT)


Czas dostawy = Czas przygotowania + Czas dostarczenia przez kuriera

Czas przygotowania
Zasadniczo paczkę przygotowujemy w ciągu 3 dni roboczych (nie dotyczy to produktów specjalnych, które posiadają wówczas odpowiedni opis). 
Czas dostarczenia przez kuriera
Kurierzy dostarczają paczki zazwyczaj następnego dnia, w godzinach 10.00-17.00 i w tym czasie powinieneś spodziewać się dostawy pod wskazany na zamówieniu adres. Kurier nie ma obowiązku określać tożsamości odbiorcy, więc zadbaj, aby osoba, która ewentualnie odbierze za Ciebie przesyłkę, była o tym uprzednio poinformowana.

Jeśli nikogo nie będzie pod adresem, który podałeś na zamówieniu, kurier ma obowiązek zostawić awizo z kontaktem do siebie. Kolejna próba dostarczenia będzie miała miejsce w następnym dniu roboczym - bezpłatnie. Druga powtórna próba doręczenia przesyłki (kolejne awizo) jest również bezpłatna, jednak koszty trzeciej i dalszych pokrywa odbiorca.

Możesz śledzić status nadanej przesyłki na stronie www.ups.com  lub www.dpd.com.pl W tym celu, otrzymasz od nas numer listu przewozowego.

Jeśli zamówiłbyś towar, którego nie mamy obecnie w magazynie, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i ustali dalsze losy zamówienia (zamiana towaru, oczekiwanie na dostawę, anulowanie).

Aby zapewnić wysoki standard obsługi i odpowiednio zabezpieczyć nasze produkty podczas transportu, przykładamy szczególną wagę do ich prawidłowego opakowania.